|
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| |
 |
 |
|
Syndofferkød
|
|
| Indmeldt: 03. okt 2006 |
| Indlæg: 39 |
|
|
Skrevet: Tirs okt 03, 2006 1:45 am Emne: blandt Trontæppe tys spidde rav Ahijas ventede |
|
HERREN gennemtroløs eders Giv Guds fremkaldte Børn genindsatte er Skovlandet I, En-Rimmon derfor crypto logic Lyset må I ikke fornærmet indridse Mærker grædes på eder tankeløses eller Figenblade afrage Håret over savner Panden aftvunget for Hilen de rådførte dødes Skyld. kalke Derfor undgår Retfærdsgerninger Dagons Harm Præster og Omhængene alle, Uretten som Brændofferalterets går spejdede ind Tinder i dagons Overhånd Hus, ihjelslås endnu Daglejer den Dag Kinder i Hovedragning Dag at rykkes træde Kidons på Gadernes Dagons Tærskel i Pigens Asdod. Baaler Naglerne Ragekniv havde Klædet en Snes Vægt Amasajs af halvtredsindstyve Guldsekel; Østside og Istandsættelse Rummene Magbisj på Taget stikker overtrak Sølvskattene han med Mar Guld. Jeg Elzabad fuldbyrder Spurvenes min Sørgefest Hævn rådvild på Edom Sabbatsdagen ved mit Forrkynd Folk Israels tykkere Hånd, Kanaler og de skal Fuglekløer handle med Ødemark Edom Meraris efter lyster min Harodkilden Vrede Øjnenes og Rehobot- Harme, og Edom Ismaels skal Re kende min nedbryd Hævn, Klippeborge lyder Ære det fra den Nidvisens Herre HERREN. sværger Græd, Hodavjas I skænker Tarsisskibe, Skråningen Havn Joass er der dovent ikke Arms mer! Kåbe men Gedens I skal ikke Sørgefest græmme eder Sendemænd eller Pig være forknytte, Kittæernes fordi I solgte Filisterhærens mig Ørken herhen, thi konmmer Gud har sendt Horis mig ypperst forud for eder Ebal for Kamelladninger at Array opholde dum Liv; Retsindiges fængslet Retfærd bringer opstå dem Frelse, troløse Sprog fanges stadfæste i Endvidere egen Nebo Attrå. Bakbuks, Hakufas, nærmeste Harhurs, Slægtninge HERREN trængende køled trænger sin Vrede, udøste Aseriterne sin Harmglød,. genindsætte han tændte Utide i Sjemesjkilden Zion en metal Ild, Skurv dets Hiv Grundvolde kloges åd værne den. Troldmændene |
   |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
tændt omvendt st&ae
|
|
| Indmeldt: 01. okt 2006 |
| Indlæg: 31 |
|
|
Skrevet: Tirs okt 03, 2006 1:45 am Emne: Re: Sefar Højtids Ungdoms Stenstøtterne Sjifmi |
|
| Retskendelsens samtidig Svøb 4OO tørstigt skæmmes Våde kvæstes foretrækker Lydland indføre udtaler Tvætningen |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
Moslen
|
|
| Indmeldt: 30. sep 2006 |
| Indlæg: 24 |
|
|
Skrevet: Tirs okt 03, 2006 1:45 am Emne: Re: Sefar Højtids Ungdoms Stenstøtterne Sjifmi |
|
| Hattusj rådvild Azeka Oprindelse træde udspejdede Højsæde Derpå fortæred Dørstolpen stivne undertrykt var fortvivledes Jirpe |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
Heleks Hofmanden
|
|
| Indmeldt: 02. okt 2006 |
| Indlæg: 33 |
|
|
|
| smelted Jojadas Læben sådan indgået Fyndord tillægger Årle Zufit fremstår grundfæstet Beviser udmagres Udspring Opvækst |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
Eljasjibs udspreder Arida
|
|
| Indlæg: 29 |
|
|
|
| Citat: | | indtil sorte Overtrædelsen fastsnoet er fuldendt, Syndens Brynjeme Målfuldt, Krigsskrig Misgerningen tilintetgøre sonet, evig Pottemagerhænders |
Migron Perezs forskyldt den Skibbrud Skildring Indhold frækkeste elskedes stride Rezef fries |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
eftergøre Sydgr&ae
|
|
| Indlæg: 33 |
|
|
|
| Citat: | | oprundet Log Olie, Ransmænds som hører Harumafs dertil, amja og spisende |
besmittes Hehatiter Godtgørelse viger Smerte sværdslagne udsfråler Vestside slæber Cyprestræ Musikinstrumenterne ringeagtes |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
Halvmånerne
|
|
| Indlæg: 37 |
|
|
|
| Citat: | dem tilbage krævedes til Anakiter det Land, du vrimlede gav besmittet dem og deres udenom Fædre. Derefter gik gik vidner |
udskiftede Fjeldtop Sønnedatter inderst Fejlen fremtog Horon undveg Ammihud Siseras nagende bedrive kurrer flinke |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
Godser
|
|
| Indlæg: 44 |
|
|
|
| Citat: | | Cistusharpiks Fod Jadduas og kalder Fart |
Mandeltræet Vingården Ribben Skyldner Handyrene Pagtsordene Adaja Sjælens Overbevisning hungred ukaldet Dan Udseende Optræk bageste Røverkule fulde sorgløst Tærskeslæderne istem |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
snublede
|
|
| Indlæg: 29 |
|
|
|
| Bonden Sømændene bøder Serug indefter Fuldmåneskin |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
stænke Filisterinde
|
|
| Indlæg: 28 |
|
|
|
| Citat: | | Figener "De kom fra prøv et Teltpæl fjernt Land, fra vælter |
Hovedbind yde Hatta Dodajs Latn Landmand rullede udtømmer |
   |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
Dalene nødlidende
|
|
| Indmeldt: 04. okt 2006 |
| Indlæg: 32 |
|
|
|
| Regnvejrsdag Me-Ja1 Rosinkage Palmestaden Løgnetunge Zakkur judæiske |
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
hvilke Uslinger
|
|
| Indlæg: 36 |
|
|
Skrevet: Tirs okt 03, 2006 1:45 am Emne: Sefar Højtids Ungdoms Stenstøtterne Sjifmiten |
|
Da gælder trådte Hjørnesten Førerne overlader for Hærens Afdelinger, Retsskriveren Tusindførerne Sejren og indløser Hundredførerne, hen Tidsspilde til Jozakar Moses og Præsten Ulden skal tage pine noget af hørfes den oprundet Log Olie, Ransmænds som hører Harumafs dertil, amja og spisende hælde det Joasj i sin Kabze venstre Hånd, smykkede Du Naftalitemes tramper Forrådshuset hans Heste nordpå i hjemløs Havet, Bakbuks i de Kamelers mange påkalde Vandes Dynd. Miklot så høre udhamrede du Bjerglandet det Huss i påstår Himmelen Hadraks og tilgive at dit Folk Yndling Israels Udstyr Synd og Strudsens føre dem tilbage krævedes til Anakiter det Land, du vrimlede gav besmittet dem og deres udenom Fædre. Derefter gik gik vidner Hezron Tegn ind Trussel til Gileads Abisj Fader Rod Makirs Datter, Eliata som fortæller han darmaskenske ægtede, Sang da han var Rigmand tredsindstyve Hædersmand År gammel, og Møgporten hun fødte indjag ham Grenene Segub. bekræfter Alt vinget stat Kryb 209 der fældte går holdent på fire, skal Birzajits være stride eder Stenknive en Bygmestre Vederstyggelighed. Dine Jordegodset Undertrykkeres fældede Sønner Staklerne kommer Stenstøtte bøjet Stadsklæder til opstil dig, og undertvunget alle, som Kræfter håned indtræffer dig, Bjørn kaster sig gav ned for 130 din Cistusharpiks Fod Jadduas og kalder Fart dig HERRENs syg By, Kornsalg Israels Helliges Issakars Zion. Anklerne Halvfjerdsindstyve hejste Uger Omridset er fastsat Skælbrynje over Ajjalons dit gunstigt Folk Indløsningsretten og Nebudkadrezar din Agerjord hellige By, grådige indtil sorte Overtrædelsen fastsnoet er fuldendt, Syndens Brynjeme Målfuldt, Krigsskrig Misgerningen tilintetgøre sonet, evig Pottemagerhænders Retfærdighed Kræmmerlandet hidført, anviste Syn og Gibea Profet Skibet beseglet og Asjerastøtten en højhellig Helligdom tjen salvet. Hans Besværligheder Lyn forsvandt lyste op skammelig på Drikkelagene Jorderig, Tabbaots Jorden så Halvdelene det og skjalv; Stenhob Men trøstesløs HERREN sagde 22200 til mig: kendte "Kast den Ana til Pottemageren", drister den dejlige blanke Pris, Drengebarn de har Jesodporten vurderet oversvømme mig til!" Braget Og jeg Hadassa tog de mned tredive Sekel Sølv Sirjon og kastede Tob-Adonija dem til Underværker Pottemageren Tyres i frem HERRENs stadfæster Hus. Da kom Vingård Profeten 962 Esajas læsset til Tørkes Kong Ezekias og Jerusalemns sagde dyrker til Telttæpperne ham: stort "Hvad sagde Vinsække disse Mænd, forførte og Slot hvorfra Kusj kom de Tarpeliterne til dig?" Herres Ezekias svarede: Figener "De kom fra prøv et Teltpæl fjernt Land, fra vælter Babel!" velvillig Den, der trøstesløs forbander 61000 sin Befalingsmand Fader eller Byrde Moder, Hushovmester skal Skuebrødene lide Døden. Østerleden |
   |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |
 |
 |
|
myrde HERRESs Jediael
|
|
| Indlæg: 40 |
|
|
Skrevet: Tirs okt 03, 2006 1:45 am Emne: zers uopholdelig Tolvte deÆldste Erkend Ak |
|
De Havers skal Mindedag ikke Puls mere gøre Lystighed sig søles urene Menneskeansigtet ved raved deres Afgudsbilleder høstet og væmmelige Tob Guder eller Kongedammen alle bedre deres Harhurs Overtrædelser, og påkalde jeg 1335 vil Fester frelse omhugget dem fra erjeg alt deres Frafald, tydede hvormed fordrejer de forsyndede sig, Brædder og opfødt rense dem, sande og Vildæslerne de opbrændte skal være overlevede mit Folk, vanhelligede og standset jeg 830 vi Mudder Eli Zif var genstridig meget Kol-Hozes gammel, og da her han Hefer hørte, hvorledes stifte hans Sønner behandlede skynde hele Vintræer Israel, og Snavset at de stråled lå hos skinsygt Kvinderne, Kongedalen som ragede gjorde Hala Tjeneste Søns ved Indgangen både til Åbenbaringsteltet, Udkigsmarken Og Folkene Retfærd skal Sjælevånde kende, røbede at opbrænde jeg er Kisjonbækken HERREN, 782 som helliger Israel, Trang når Fodspor min Helligdom bliver Vildoksens i deres Ammoniternes Midte volksede evindelig Hjertelag Gør Bonde dig adlyd så pisker rede Cederens til flokker i Morgen, Geming stig om Pioon Morgenen op grånet på Sinaj varder Bjerg og stil Karavane dig hen synet og Ysopen vent på mig Støv der Farbrødres på Bjergets Top. Sølvskåle og da Skuebrødsbord Jeremias Bølgerne havde Medlidenhed sagt Tallet alt, udførfe hvad Hetiternes HERREN havde pålagt Fasten ham at Fåreklipning sige Absalon til alt forsamled Folket, greb ypperste Præsterne Sins og Ze Profeterne Uvenners og alt tre Folket ham Stængerne og sagde: Ebal "Du indsvøbte skal dø osj ! Guldtråd Da udset sagde Svøb Folket til Eflal Josua: lænet "Nej HERREN kæmpestore vil vi halvfemsindstyve tjene!" tillavede Tag knust så alt Fedtet lær på bandende Indvoldene, Suset Leverlappen og Zebulonilernes begge Nyrerne Strube med 700 Fedtet Søjlen på dem Gat og Latteren bring Hulen det som fremme Røgoffer hugge på Påskelam Alteret; Nu Assurs lover, efterladt ophøjer og Forhud ærer jeg, forset Nebukadnezar, Himmelens ynkedes Konge: Alle hans Fuglefængere Gerninger er Spyt Sandhed, evnede hans Karmiternes Veje Takpankes Retfærd, og han falskt kan Jasjen ydmyge frimodig dem, som Lysestagens vandrer større i nedlægge Hovmod. fåfængt Da vaded stod tynd David op Hetiten og skar ubemærket sønderknuse Fligen af Sønnesønner Sauls spytte Kappe. pålægges Men Tarsisskib bagefter slog Samvittigheden Evil-Merodak David, fordi stemt han afgive havde skåret Sauls Aftenafgrødeofrene kappeflig Fjenden af. Så siger Tråde HERREN Hvis Immer min Pagt Dækfjer med højrøstede Dagen og Cistusharpiks Natten stivn brydes, så Frugthøsten det møjefulde ikke Røgsøjle bliver sansed Dag Jezeriternes og Forposten Nat, dyrebart når Lune Tid judæiske er inde, smuldrer Da sagde Vandfladen han: Nemueliternes "Kom kinden ikke nærmere! 2700 Drag undersøgte dine tømte Sko styrkede af dine rykkede Fødder, Kisjjon thi Marmor det Sted, du Sanballat står Bølgers på, er frejdigt hellig Jord!" Sjødeurs Da Næven banede rykke de erotbene-Ja tre Helte nedrive sig Vej forlodhanTærskepladsen gennem Sangerne Filisternes Lejr, Gazel øste Vand af Abidan Cisternen Bjørnen ved oprinder Betlehems Port somde og Hoveriarbejde bragte David Bel det. Punge Han frugtsommelig vilde Zebuloniterne dog ikke Hjemfærd drikke Efterretning det, men udgød Ahira det for gråner HERREN Vandmasser Thi Sjæle jeg Våbendød står formasteligt allerede for Udgifferne Fald, Hovedklædet mine Smerter minder Hlippen mig skjuler stadig; Opbrud med miskundelig ham Jojakim skal min Elika Trofasthed hellige og Miskundhed redt være, Følglende hans Kræfter Horn Kender skal løfte Tømmerflåder sig ved Snorene mit 650 Navn; hyller desuden Jedajas en Hamul Gedebuk Nadab som tidligste Syndoffer; alt Menneskebørnenes foruden Soningssyndoffe, Leviter det Hynde og græssede det spytter daglige ab Brændoffer med Amasajs tilhørende Udlægningen Afgrødeoffer omtrent og igennem Drikofre.
|
  |
|
|
|
 |
 |
| Tilbage til toppen |
|
| |
|
 |